HANDELSBETINGELSER
Bestil og køb vare
Du går til webshoppen og vælger, hvilke varer du ønsker og lægger dem i kurv. Derefter trykker du på se kurv og når du har tjekket din bestilling, trykker du på gå til kassen og udfylder så navn og adresse samt betalings oplysninger. Til sidst trykker du på Afgiv ordre. Du vil herefter få en ordrebekræftelse på din e-mail. Din ordre vil så blive ekspederet fra Danasan.
14 dages fortrydelsesret
Når du handler på nettet og hos www.danasan.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Hvis du vælger at fortryde dit køb, skal du sende en mail til danasan@danasan.dk, hvor du tydeliggør over for os at du ønsker at fortryde dit køb og ønsker at returnere varen. Omkostninger ved returnering af varen påhviler dig, ligesom det er dit ansvar, at varen bliver emballeret forsvarligt. Du bærer ansvaret for varen fra tidspunktet for varens levering til dig.
Ikke omfattet af fortrydelsesretten er varer hvor forsegling er brudt, dette af hygiejne- og sundhedshensyn.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på (www.danasan.dk) har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Ved returnering af en reklamationsvare, hvor kopi af faktura altid skal medsendes, skal Danasan’s anvisninger følges. Er reklamationen berettiget, refunderer Danasan returportoen, der overføres til kundens bankkonto. Er den/de bestilte vare(r) ikke modtaget senest 7 hverdage dage efter det oplyste afsendelsestidspunkt, opfordrer vi til at kontakte os hurtigst muligt.